Νέα

Νέα

Πιλάτες: Στρώμα ή Reformer;

Πιλάτες: Στρώμα ή Reformer;

«Σε 10 μαθήματα νιώθεις τη διαφορά, σε 20 τη βλέπουν οι άλλοι και στα 30 έχεις καινούργιο σώμα», έλεγε ο Joseph Pilates, εμπνευστής της πασίγνωστης πλέον μεθόδου πιλάτες. Το μότο του φαίνεται να έχει παρακινήσει αρκετούς από εμάς να δοκιμάσουμε την εναλλακτική άσκηση. Τι να επιλέξουμε, όμως; Μηχανήματα ή στρώμα; Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή, λένε οι ειδικοί. Μάλιστα, τον τελευταίο καιρό έχει ξεκινήσει στην Αμερική μια μεγάλη συζήτηση σχετικά με το αν τα μηχανήματα υπερτερούν των ασκήσεων στο έδαφος ή το αντίστροφο.

Τι είναι το TRX σύστημα προπόνησης και ποια τα οφέλη του

Τι είναι το TRX σύστημα προπόνησης και ποια τα οφέλη του

Η προπόνηση TRX είναι ένα νέο σύστημα προπόνησης, το οποίο ήρθε στη χώρα μας πριν από περίπου ένα χρόνο και η δημοφιλία του εμφανίζει ολοένα και αυξανόμενη τάση μεταξύ γυμναστών και αθλούμενων. Στις μέρες μας, όλο και ένα γυμναστήριο στην πόλη σας θα έχει υιοθετήσει το σύστημα σε καθημερινά τμήματα. Ας το πάρουμε όμως από την αρχή...

Τα ευεργετικά οφέλη της φυσικής άσκησης

Τα ευεργετικά οφέλη της φυσικής άσκησης

Στην ιατρική δεν υπάρχει καμιά μαγική θεραπεία για  την υγεία μας. Αν υπήρχε ωστόσο μία αυτή θα μπορούσε να θεωρηθεί η φυσική άσκηση. Παρέχει πολλαπλά ευεργετικά αποτελέσματα για την προάσπιση της υγείας μας.

Σύμφωνα με την Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, 30 λεπτά συνεχούς μέτριας φυσικής άσκησης (πχ ζωηρού περπατήματος),   ή τρία 10λεπτα άσκησης με ενδιάμεσες παύσεις τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας είναι ευεργετικά για τη φυσική μας κατάσταση.

Σελίδες

Εγγραφή στο RSS - Ιστολόγια